Saturday, October 29, 2011

Happy convocation ! :D

Assalamualaikum...


heyyy everyone! hehe almost two months dah tak update blog. Aku taktaw kenapa tapi sumpah serius takde idea rasa macam lost gile setiap kali bukak blog even banyak benda aku nak share. Setiap kali online aku rasa macam nak bunuh diri sendiri sebab hari hari tekan link nak update blog but lepas tue takde idea. boleh tak nak bunuh diri? grr~ 

Aku dah dekat UiTM SHAH ALAM, weeee~ dah hampir dua bulan jugak aku dekat sini. Mula mula rasa macam lost gile sebab dah masuk dunia baru, campus baru yang double besar dari segamat, belajar dekat tempat yang sama I mean belajar dekat fakulti sahaja. Tak jumpa budak budak lain kecuali dekat kolej sahaja. But aku tetap rindu segamat. Aku tetap nak segamat. Dan aku bersyukur sebab aku penah study dekat segamat sebab korang tak rasa apa yang aku rasa. haha :D

Btw, aku nak cerita pasal convocation aku. :) it was happen last tuesday (25102011) and my lucky number is 142. Sampai sekarang tak percaya yang 3 tahun aku tempuh nak habiskan dip tue berakhir dengan kejayaan even aku tak dapat 1st class student. hehe but I will try my best masa degree nie. Amin. Aku convo dekat UiTM Shah Alam dekat DATC - Dewan Agong Tunku Canselor. Ktorang second batch yang convo dekat situ. It was macam best gileeeee weyh convooooo !!!!!! sumpahhhhhh !!! hahaha :D

Masa tue jumpa kawan kawan lama rasa macam sedih sangat. Rasa macam weyhhh nak balik ke diploma balik weyhhh.. T_____T but past is past kan. We need to move on. At least aku dapat merasa yang zaman diploma adalah the best part in my life and I hope degree jugak. Amin.. 






























and finally,




Thankyou Ya Allah :D


dan tadi (29102011) convo budak budak account plak. Maaf pada my kaklong sebab tak pegi convo dia heeeee :D bila tengok dorang convo aku rasa nak convo lagi sekali. Tamak kan? haha aku share sikit sebab nie panas lagi gambar nie. haha :P




jeles tak zairin punya hadiah convo? jeles tak??? grrr! haha




sumpah bear nie berat ! haha


best kan convo? hehehehehe next week aku ada test berderet so niat minggu nie tak balik rumah sebab nak study la tapi sampai sekarang tak bukak buku lagi. T_____T and wish aku selalu update blog ye ! haha :D takecare everyone ! :)

4 comments:

  1. syg ko lebey la.. bahahha
    hpy bdy
    dah boley mengundi :)

    ReplyDelete
  2. tahnkiah adik kakak .. maaf kakak takde kat sana utk meraikan kejayaan mu.. apa pun akak doakan semoga berjaya dalam hidup yang kita takkn dapat putar kembali masanya :)

    ReplyDelete
  3. hehee thankyou kak liza <3
    nanti mira mesti rindu akak, ada jodoh kita jumpa lagi ye :)

    ReplyDelete