Thursday, August 18, 2011

Iftar with love

Assalamualaikum..

kali nie nak cerita pasal aku iftar dengan budak budak nie. Iftar nie macam bukak puasa la. Patut kena cerita Iftar dengan budak budak kelas masa sek menengah dulu tapi yang tue nanti la. heeeee :) Benda nie main main je pun masa mula - mula. Macam gurau - gurau enn ajak bukak posa dekat umah dia tapi lastly jadi. Ktorang gerak dari rumah pun pukul 6 lebih sedangkan buka pukul 7.30 kan? dengan jem nyerr, well u know KL kan, pelik betol everyday jem!

Tapi akhirnya ktorg sampai pukul 7.30pm tepat babe! haha.. boleh imagine tak bape km/h sabri bawak? hikhik.. aku tengok meter, kejap 120km/h kejap 130km/h sikit lagi nak capai 140km/h tapi aku boleh terima lagi orang bawak laju laju nie so aku tak kesah sangatlah kalau dia nak pecut 180km/h pun. haha! yang iqa dengan ila dah pening pening kepala dah.

btw, tengs for the nasi tomato, ketiau goreng, kuih kuih and many more enn ! :)


cuti 4 bulan makin demok, makin itam dan makin banyak jerawat. ye !












meet iqa at http://atiqahsuffri.blogspot.com/





p/s : anyz gambar nie aku ada gaya macam FL tak? hikhik =p


video


aku taktaw apa butiran dalam video nie sampailah masa aku nak upload masuk blog nie, baru aku sedar yang mereka mereka ini menganjing aku. FINE FINE FINEEEEEE, MACAMNIELAH MEMBER! 

1 comment: