Friday, August 12, 2011

..gua..

Assalamualaikum...

mata gua pedih. kenapa mata gua pedih? takkan nak kena tambah power spek lagi? tidaakkkkk!!!
gua takboleh tido. waktu sekarang menunjukkan 3.16am
siang tadi gua pegi Nilai. bukak posa dengan bff gua. pukul 11pm baru gua sampai rumah
sekarang gua berniaga cendol depan rumah. seronok!
bilik gua bersepah gile. malas nak kemas.
kepala gua serabut sama macam bilik gua. 
medical check up tak buat lagi.
yuran tak bayo lagi.
PTPTN tak settle lagi.
JPA dah tutup. padan muka kau mira!
gua nak kena pegi office settlekan something tapi sampai skang gua tak jejak office lagi.
tangan kanan gua terseliuh. bapak sakit!
gua tak tengok harry potter lagi. damn !
gua suka tangguh keje. tue bad habit gua. 
preparation raya langsung gua tak buat apa lagi.
preparation tuk pergi shah alam pun sama. zero !
tahun nie gua takde semangat nak raya. idk, :(
gua rasa gua jenis orang yang senang suka orang. heeee :)
gua tak boleh orang (guy) bagi perhatian lebih dekat gua, kang gua cair. bhaha!
gua tak suka lelaki yang boleh runtuhkan ego gua. ecechhh.. =p
dalam kepala gua tengah ingat dua orang. wee~
kadang - kadang gua pikir bile gua nak kawen?
gua kawen dengan sape?
bape anak gua?
laki gua nanti orangnya macam mana? dahla gua nie jahat. 
adakah dengan orang yang gua kenal atau tiba - tiba terlanggar bahu then 3 bulan lepas tue kawen?
gua rindu dengan kawan - kawan gua.
besok gua nak beli barang cendol lagi.
tadi tutup, rezeki banyak yang terlepas. heeee :P
sabtu gua nak kena pegi shah alam amik tudung.
siang tadi gua tido dari pukul 1pm sampai 3pm. kesanya, skang gua tak boleh tido.
gua rasa gua nak laptop baru tapi sayang plak nak jual laptop nie sebab still elok lagi.
gua rasa jodoh gua dengan lelaki yang suka bawak kereta laju - laju la / racing
gua dah menguap
mean gua dah mengantuk.
maaf sebab merepek hari nie.
ini namanya tension. ada paham? hikhik..
jam menunjukkan 3.48 am..
mama gua dah bangun untuk masak sahur. 
gua nak tido, sebab gua tak boleh solat. bhaha!
nite ! 



p/s : hari nie mood bajet bajet rock sebab tue pakai word 'gua' :)



2 comments:

  1. mira gila! hahaahahahahhaha! tnsion tahap gaban la ni. hahahha

    ReplyDelete