Saturday, June 11, 2011

Puan Suatika, :)

Assalamualaikum...

yeahh, entry kali nie lambat sangat nak pos. tapi entry kali nie special gilee ! sebab entry khas untuk first classmate aku yang dah nikah. Awww sudah jadi PUAN. :) tahniah sayang ! :D


Perkara : Wedding Suatika dan Zul
Venue : Machap, Kluang, Johore.
Date : 28 May 2011



gambar vain tiba - tiba. heeeeeee.



agak lambat tapi better late than never right? Aku pegi dengan family. Yang hadir pun Ila, Faina dengan Dayah. Aku hampir putus semangat jugak nak pegi sebab those yang laen tak pegi tapi bila pikir balik betapa excitednya Sua text aku cerita pasal pelamin dia, pasal debar - debar everything, rasa macam tak sampai hati pulak nak kecewa kan dia so aku pegi jua. :) 




The journey is begin. Veryy long journey actually sebab ktorang singgah RnR Serdang ambik hadiah atiq untuk Sua. Then teruskan perjalanan ke Segamat. Ehh Segamat???



 Singgah Segamat jumpa Miss Suzana dulu. Ingat Miss Suzana? tekan SINI :) sebab miss pun nak kirim hadiah untuk Sua. Kenapa sanggup masuk Segamat mira? Bukan Segamat jauhhhh kedalam ke? heeeeee. Sanggup masuk dalam sebab miss bagi grade yang best untuk result part 6 baru - baru nie. tengs miss ! Apalah sangat masuk Segamat sejam kalau nak di bandingkan dengan result part 6. ewaah ! :D

then after that, proceed pergi Kluang. Bila dah sampai Kluang, sesat pulakkk... bila tanya orang, dia kata map  dalam card wedding tue salah. Aku taktaw la sebab memang aku taktaw pape pasal jalan dekat Kluang nie. Tapi akhirnya sampai. Sumpah gileeeee jauhhhh kedalam rumah Sua ! Aku dah seram dah masuk lorong tue sebab sekeliling kelapa sawit. Tapi akhirnya jumpa. :)

Aku sampai lewat dekat pukul 3 lebih rasa nya so memang gambar pun bape kerat je. Dekat sana dah ada Faina dengan ila. Leen tak dapat datang sebab ada hal family. Dayah pulak datang kejap je sebab makcik dia pun kawen jugak. Gambar dengan dayah pun takde.

Bilik pengantin



masuk je rumah Sua, banyak gile hadiah, Ehh the red box is mine. :)



 :)

















alohh, comelnyer awok sua, :)


Both gile - gile. Majlis meriah sebab dorang je. :D


Then dah nak balik kL balik. Bawak Faina dengan ila sekali balik kL. Yelaaa takkan nak kaco pengantin kan. ehh ehh.. :) Aku hantar Faina dekat Terminat Bus Seremban dan ila dekat kL Sentral.




Rindu kau Sua ! :D



Macam aku cakap tadi, aku sampai lambat so gambar nikah, makan beradab, bersanding memang takde. Tapi aku ada ambik dari ila. So gambar seterusnya kredit dekat ila. :)





Faina, Suatika, Fadzillah


sekarang dah hampir dua minggu kau jadi PUAN kan Sua? heeeee. berubah sikit ! takmau ada perangai gile - gile macam dulu. heeeee. Ila kata kau masak Asam Pedas sedap gile. Dah boleh bagi resepi dekat aku dah. :) Lauk wedding kau sedap sangat ! Kau siap bagi tapau, macihhhh... :D Tahniah dan semoga berbahagia ke akhir hayat. :D


ILA pun ada update pasal nie jugak. Usha pls, :D


0 biji dragon ball:

Post a Comment