Sunday, June 26, 2011

Hapy besday BOSS !

Assalamualaikum...

besday boss aku 21 June yang lepas tapi aku baru nak share. heeeeee. aku dah kenal boss aku lama sebab dia kawan ayah. Ayah selalu tempah baju raya dekat dia sebab dia tailor before nie sebelum dia bukak business sendiri. Masa celebrate besday En Jefri nie, aku baru dua minggu keje so segan - segan ayam lagi la kan tapi aku joint jugak, :)

Besday nie di arrange oleh office mate aku yang di ketuai oleh Pn Nisha - Wife En Jefri. Aku tolongla sikit - sikit. tiup belon kew.. :P Ktorang buat masa lunch hour, makanan pulak Pn Asa yang tolong masakkan, sedap gile!!!!!!!!!! Pn Nisha siap mintak Pn Asa bukak catering lagi sebab sedap. En. Ibrahim tambah banyak kali pulak tue. sumpah sedap !












Ini En. Ibrahim, kalau nak cuti kew apa, kena inform dekat dia



Blueberry Cheese Cake



Okay nie aku batak gile. haha.. penah makan Nasi Kandar atas daun pisang? ehh cop, tue Nasi Kandar ke? haha.. sumpah sedap gile ! first time aku rasa sampai menjilat jari, kalau boleh sampai nak jilat daun pisang tue. haha :D


Hapy besday boss yang ke..... ntah aku pun tak taw. haha.. Okay done, esok keje macam biasa. Tapi Insya Allah aku nak update pasal aku lepak Nilai dengan wedding classmate aku. Semua gambar dari Hp aku sahaja so sikit je. Kitew segan nak mintak gambar dekat Pn Nisha, heeeeeee. :D


0 biji dragon ball:

Post a Comment