Monday, May 9, 2011

Contest : SAYA SUKA ICE CREAM

Assalamualaikum...

aku telah di tag oleh si kecil molek iaitu kawan sekelas aku masa sekolah menengah. Kira dah lama kenal la kan... meet Asrina Sani at http://cintareena.blogspot.com/ dia tag aku untuk joint contest nie.



haha.. comel kan contest dia? :P ice cream dengan gurl memang tak dapat di pisahkan. Kira sama taraf dengan chocolate. Both feveret semua gurl aku rasa. Soooo.. gambar yang nak di hantar adalahh.. korang jangan geli - geli plak tengok gambar nie. :D


OMjayyy, comotnyaaa !!! ehh mira, muka bersihla masa nie. ^^ skang muka macam kena hempap dek bulan je.  Jerawat sana sini dan tumbuh dengan suburnya. Hahahha.. gambar nie dah lama. Tahun 2009 so 2tahun lepasla kiranya. Masa nie aku shopping dengan Mama dekat Sogo then pau mama cakap nak aiskrim. Wee~

Those yang nak di tag adalahh..





Sape - sape nak joint boleh joint. Syarat dia minima kena tag dua orang so aku tag dua orang. Sesiapa je boleh di alu - alukan nak joint. Macam - mana nak joint? Click dekat banner atas tue, ada link. btw, manis owner blog yang anjurkan contest nie. :D

1 comment: