Saturday, February 5, 2011

Sejak bile Ford?? Sejak bilee??


Assalamualaikum...

tajuk entry macam marah tak? hikhik.. nak menunjukkan rasa ragu - ragu dalam diri sebenarnya. aku tak taw kenapa dan sejak bila aku suka FF. bukan Fara Fauzana yang Fafau tue tapi Ford Fiesta ! mungkin sejak aku usha dia dekat intenet.. mungkin sebab dah tengok on-the-road banyak kali lepas tue baru terpikat, atau mungkin aku rasa Ford Fiesta punya sporty smart gile?! haha.. dan sejak bila Amirah Syafiqah suka ford?? hikhik.. aku mane penah benci ford la. ford laju tueee... pakcik aku pakai ford dulu pun, laju hebat gempakla ford. atau mungkin aku suka ford lepas naek kereta pakcik aku?? *mushkil jap*


tapi, papehal aku memang suka ford even aku taklah peminat fanatik dia. aku rasa aku fanatik dekat porsche. haha! punyalah aku suka dekat FF nie, setiap kali jumpa on-the-road mesti taknak lepas pandang. usha FF sampai terlipat leher nie ha. aku tak taw kenapa tapi comel kot FF nie. aku tengok kereta, aku usha bahagian belakang dulu. design belakang/bonet dia. kalau okay, baru aku kata smart. 



aku suka putih even aku bukan peminat kereta putih.




grey pun smart kot !


ha, aku baru teringat.. aku rasa aku suka ford sejak aku baca yang dekat oversea dorang corakkan FF nie la. comel je. aku tengok semua gambar dengan tekun dan detail. comelnyala FF nie... hehe.. nak FF!!! ^^

0 biji dragon ball:

Post a Comment