Friday, February 4, 2011

Hari Nie Semua Comel - Comel.


Assalamualaikum...

yeaayy, hari nie telan meatball lagi. lama - lama badan pun macam meatball =.=" btw, hari nie keluar dengan ina BFF since 1997 lagi. kecian dia, tengah patah hati. hehehe.. pergi Curve tengok Yogi Bear. Coooooomeeeelllll sangat Yogi tue. tapi aku lagi suka Boo Boo sebab dia ketot dan comel (erk, aku describe diri sendiri kew? haha!) kelakar pun kelakar. aku tengok 3D tue, wuuu~ orang belanja boleh la. haha! sesekali try yang mahal kan :P







Boo Boo


then makan dekat IKEA (wajib tue!). aku bajetla belanja ina untuk makan kan tapi aku rembat jugak makanan dia. tak senonoh betol. ahaks.. 30hb Jan hari tue besday dia, maka aku niat baekla nak belanja makan nie. aku order 5ketol meatball untuk ina tapi untuk aku 10ketol. haha! habis taw, jangan maen - maen. ada sape nak lawan Amirah Syafiqah (tanya sambil singsing lengan baju) ???


after that, pergi TS sebab nak cari belt. dekat TS, dapat hadiah la awak.. hehe! malula kitew nak cerita tapi kitew nak cerita jugak. hehehe.. kitew dapat nieee...




nomey nomey kan! :D


ina bagi kitew niee.. aww, malula. hehe.. dahla dia belanja wayang 3D, belanja parking, belanja tol everything, aku takat belanja makan je pon. betol segan.. ina baru dapat gaji. tue yang nak belanja aku tue. hikhik.. takpew, cuti 4 bulan before pergi degree nanti, kalau aku dah keje, aku belanja kau pulak taw na! owhh, mesti tak ingat sape ina kan.. alaa, member aku yang tinggi macam KLCC tue, yang aku nie takat bahu dia je. dia study dekat IIC tapi dah habis dah. tunggu untuk degree plak. jap aku tunjuk mana satu ina



nie gambar lama, masa tengah cuti sem lagi.


hari nie semua comel - comel,

Yogi Bear comeel, 
Boo Boo comel,
meatball comel,
kekdaim comel,
Mr frog comel,
ina comel, 
aku comel,

ehh silap, korang comel. ^_^


p/s: tengs 4 the day na.. 143. :)

0 biji dragon ball:

Post a Comment