Tuesday, January 11, 2011

Gud Luck, Selamat Berjaya.

Assalamualaikum...

semalam, aku pergi TS dengan yana.. semua yang laen sibuk baca buku semua, ktorang sibuk shooping. haha! at least aku dapat apa yang aku nak. wee~ 

btw, adik aku yang nama Sadiq dapat Vokasional. bukan teknik ehh.. dekat Rembau, Negeri Sembilan. finally dapat jugak. kiranya dia adalah orang ke-dua la 'blah' dari rumah. aku 'blah' pergi Johor, dia 'blah' pergi Rembau. tinggal la empat beradik dalam rumah nie. makin lama makin kurang. heeee. kepada Sadiq, belajar rajin - rajin. kuat semangat sebab 1st masuk asrama kan. teruskan perjuangan aku dulu yang ambik borang teknik, isi borang teknik tapi tak hantar sebab aku rasa aku tak ready lagi nak duduk asrama atau kata nama laennya adalah, aku tak ready lagi nak hidup berdikari. heee. :P anak manja betol ! then do the best. jangan ingat orang yang belajar chemical tue, biology tue, physics tue akan berjaya tapi orang yang takde kaitan dengan semua tue pun akan berjaya. okay??



then, sebagai hadiah untuk Sadiq, aku belikan dia tempat kunci VW even aku tak minat sangat VW. haha.. aku rasa tempat kunci dia smart sebab dekat tengah tue dia boleh pusing - pusing. dan aku beli kunci Audi untuk aku. see, aku dah ada kunci Audi dah, tinggal nak dapat kereta je. haha!








We're Playboy

okay, yana je paham maksudnya. :P






Sadiq belah kanan. 






hari nie balik Segamat, waa, cases tak study lagi. pening pening. salam~ :D

0 biji dragon ball:

Post a Comment