Saturday, December 18, 2010

Yahoo dengan Facebook yang mintak kaki!

Assalamualaikum..

aku jarang check spam dekat yahoo. sebab yang ada dekat spam banyak pasal menang entah pape ntah. bila aku masuk semua benda tue pun tak taw. dorang nak tipu je tue.. jangan caya sangat. sebab tue aku malas bukak.. tapi tadi tergerak hati nak bukak. sebab banyak sangat spam nya pun. aku check, lastly aku jumpa nie. orang baek mengaku baek kew? haha..



then, yahoo nie pun kadang - kadang nak mintak kaki. ehh ape kaki plak nie. kaki aku dahla pendek. haha.. yahoo nie kadang - kadang mintak penampar jugak sebab privacy kita macam dah takde rupa privacy sebab 2 weeks before aku dapat YM dari sape ntah.. ingatkan kawan aku yang dah tukar nama YM. sekali minah salleh mane ntah.. dia ingat aku lesbian kew ape mintak s**s free. kepala hot mu.. haha.. selamba badak dia suruh aku bukak video call. what's the fire?? mintak kaki kuasa dua betol. satu lagi sekutu dia yang mintak kaki jugak. facebook. 




see.. bengang tak? facebook nie cari pasal betol. dah takde privacy dah nama nya nie. mengada letak dekat wall apa yang kita post buat apa? ishh, marah betol. kalau cakap yang baek - baek okay lagi. kalau bahasa yang tak melambangkan bangsa tue macam mana? wahai inche mark zuckerberg, awak buat keje macam mana nie ha? reka facebook pandai, privacy awak tak reti nak reka jugak kew? eeeeiii !!!!!!!!!!!!


nak delete facebook tak sampai hati. sayang pulak sebab kawan - kawan dari darjah satu pun jumpa balik. tinggal nak cari kawan dari tadika je. HAHAHA..

0 biji dragon ball:

Post a Comment