Tuesday, December 14, 2010

pagi yang sihat, tenghari yang bengang!


Assalamualaikum..

tarik nafas kawan - kawan.. okay, turun. tariikkk.. turuuun.. rasa sihat? bagus! haha.. dengan badan yang bau masyam dan busuk nie, aku update blog. hari nie pegi jogging, hoyeeee.. dah lama ternak lemak sejak berkurun lamanya. tue pun kena gegar dengan iqa pukul 6.30 pagi bangun suruh pegi jogging. bapak awal budak nie gegar aku. haishh.. bila nak keluar dari rumah, nak cari sport shoes, ayah yang nak pegi keje pun tak mandi lagi. boleh landing depan tv layan berita dengan ceramah agama, terkejut tengok aku dah mandi awal dari dia. aikk? g jogging pun mandi kew? heeee.. :) then ayah tanya, 


"nak pegi mane kak?"

dengan selamba badak aku jawab 

"jongging.."

dan aku tak expect plak ayah nak jawab cengini..

"hahaha.. *senyum kambing+perli*"

"apa? perli la tue.. nak jongging pun salah.."

"haha.. bukan salah. terkejut. :)"  
*ciss ayah!*


dahla aku lambat. janji pukul 6.30pagi, tapi aku sampai pukul 7.20.. pegi isi minyak moto lagi. dahla aniq tinggal kan minyak moto macam tak bagi pinjam moto je. nasib baek bagi duet suruh isi minyak. kalau tak letih aku nak tolak moto naek bukit Sri Gombak tue.. dah jongging semua, maen badminton plak.. nasib baek tangan tak terkejut sangat sebab hari tue dah maen GO GO BALL. then pegi Qudrat nak makan. cehh, baek tak payah jongging kalau lepas jongging je pergi ternak lemak balik. Roti canai dengan tea AIS. hambek kau, AIS pagi - pagi T_T aku mintak air masak, mamak tue tak bagi. *alasan!*


owhh, maafla panjang pulak pendahuluan dia. nie baru nak masuk isi - isi penting. HAHA.. nie ha gambar masa BFF day out hari tue. baru tadi ambik.



owhh, ktorang suka LADIES COACH dekat KTM. aman damai tanpa lelaki. 



geng merempit. HAHA.. penah try dari gombak kew TS naek moto? aku dengan ila buat. HAHA.. 
*ayah kata keje gilaa. :).*







partner couple seat aku. :)





kena paksa dek kakak - kakak

"mira, pegi bayo.. kau bongsu."




PERINGATAN KEPADA SEMUA BLOGGER, BETTER KORANG EDIT DULU PIC BAGI SIZE PIC KECIK BEFORE UPLOAD DEKAT BLOG SEBAB LIMIT NAK SIMPAN UPLOAD GAMBAR DEKAT BLOG USING PICASA WEB ALBUM(for your information kalau tak taw) ONLY 1GB (BAPAK SIKIT!). KANG TAK PASAL - PASAL JADI MACAM AKU, DAH SAMPAI 1GB, NAK UPLOAD GAMBAR PUN DAH TAK BOLEH. *garu kepala* NAK CHECK BAPE BALANCE PERCENT JE LAGI BEFORE PENUH 1GB, BOLEH LOG IN DEKAT GOOGLE ACCOUNT.


contoh. then scroll sampai bawah boleh tengok berapa percent je lagi tinggal. JANGAN SESEKALI DELETE GAMBAR DEKAT PICASA WEB ALBUM SEBAB KALAU DELETE, GAMBAR KORANG DEKAT BLOG PUN AKAN TERDELETE. 



dah, aku takde mood nak upload gambar lagi dah. baru nak upload banyak - banyak tapi kena sedar yang aku punya album tinggal 2% je balance. dahla tadi aku terdelete gambar, maafla kalau baca entry lama - lama, gambar dah hilang. waaa, sedihnyaaa!!!!! kecewa dengan blog. :( :( :( :( macam mana nak buat nie, heeeelp meeee!!! 

0 biji dragon ball:

Post a Comment