Monday, December 27, 2010

M'sia menang, maka kena update blog

Assalamualaikum...

patriotik tak aku? haha.. kalau m'sia kalah pun, i'm still proud to be malaysian la. tanah tumpah air ku. :D tahniah untuk m'sia, nanti dekat tempat indon nanti buat betol - betol. amanah rakyat, amanah negara. walaupun aku tak minat bola but yeaah, kenalah support negara sendiri. chaiyok - chaiyok! okay, sekarang nak cerita pasal BFF Photoshoot. Even though banyak gila masalah before photoshoot berlangsung, sumpah banyak gile. sampai pening kepala. but, settle jugak akhirnya. punyalah banyak masalah sampai rabu malam tue imi text kata 


"boleh tak korang on9 fb sekarang? nak bincang pasal esok.. aku tunggu sampai pukul 8.30"


perghh, masa baca cuak akak taw tak! haha.. terus on9 fb masa tue. bila on group chat, berlumba - lumba chat masuk. dorang dah sibuk bincang dah. last last everything settled. esok pagi, aku start enjin kereta then pergi angkut sorang - sorang dekat pinggiran. jijah yang macam nak tarik diri sebab tension dengan praktikal dia akhirnya pegi jugak. mane tak nya, aku ugut


" kalau kau takmau pegi, aku takmau keluar rumah"


then, jijah pegi. haha.. suka betol paksa orang, heeee. :D lepas tue gerak pergi danau kota nak ambik cupcakes. owhh mula - mula memang niat di hati nak buat cupcakes sendiri tapi lepas pikir yang semua tak penah buat cupcakes, then decide tempah online. aku google kawasan gombak je. paling dekat dapat dekat Sri Gombak but orang tue dah tak terima order lagi. then pilihla yang dekat Danau Kota. dekat je pun.. ha! masa nie la yang aku cerita dulu, bajet ingat semua jalan dekat gombak nie, nak pergi mane? bagitaw Amirah Syafiqah, sure boleh jadi guide, sekali kau, aku pegi Danau Kota (JE!!) boleh salah masuk lorong. ciss! cupcakes dia boleh tahan sedap. akak yang kitaorang tempah tue pun peramah. owhh, kitaorang amik yang promotion punya, RM55@49pieces mini cupcakes. not bad. nak buat birthday party  pun boleh tempah dekat dia. so korang boleh check it out dekat sini.


then, singgah pergi Mcd drive-thru dekat MRR2 sebab semua kebulur lapo dan datang dengan harapan besar sekali kalau - kalau dapat discount kew beli dekat situe sebab kak long penah kerja situ before nie. tapi harapan hancussss.. :P kitaorang siap belanja helmi mcd lagi taw! tue pun mamat tue demand gile. hahaa.. dah sampai semua, dah keluar kan barang, masa nya untuk.... photoshoooot!! heheheeeee... :DD tapi before tue, di sebabkan percent kebesaran album dalam picasa semakin nipis tipis dan sedikit, aku just masukkan pic yang cun - cun je. ecechh.. :D selebihnya dah upload dalam fb. tak pun tengok pic aku yang di-tag. 

















































Noor Syafinaz Nazri a.k.a my along.. :D
UiTM Melaka, DAIS.
final semester.






Nurazizah Sharif a.k.a my angah. :D
UnikOp, OM
praktikal (final semester)






Aimi Munirah Zolkeple a.k.a my ateh :D
UiTM Kedah, DIIM
final semester




Nur Nabila Daud a.k.a my alang :D
Poly Sabak Bernam
-tamat study dah- 



Noratiqah Mohd Suffri a.k.a my achik :D
UiTM Terengganu, OM
praktikal (final semester)





Amirah Syafiqah Jamaluddin a.k.a ucu :D
UiTM Johor, DIB
final semester

gambar nie aku rasa macam aku-baru-keluar-mahkamah-selesaikan-hal-cerai. hahahaa!!!





masa nie semua tengah sebut LOSERRR.. then jijah boleh sambung ayat ape ntah sampai helmi kata 

" mak aihh, panjang gile ayat ko"





Since 2003




encik photoG yang langsung tak pro tapi bajet pro, hahahha! 
tengs a lot la dude!
mamat nie aku kenal since sekolah rendah lagi. kira macam kalau tiba - tiba nak belasah pun boleh jugak. hahaha.. :D


ada yang dah masuk dalam fb, ada yg exclusive (perghh!) untuk tatapan korang. kira korang yang terawal la. sebagai hadiah sebab setia baca ntah-pape-ntah yang aku merepek. :D then dari 980 keping gambar (pergghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!) nie yang leh aku upload untuk masuk blog dengan fb. fuhh, berbekal mata yang agak pening nak pilih mane satu gambar yang patut masuk fb dengan blog, aku gagah kan jua sebab dah janji dengan korang. kena tepati, kang tuhan marah. hahaha.. :D


okay done, nanti update lagi. cuti dah nak habis. sedihh.. huhu.. tapi excited nak langkah kew final semester. super duper senior tue. woww! hahaa.. :D





p/s: pada tarikh 28hb bersamaan hari ini, aku ada betolkan sedikit maklumat yang salah dekat atas. kalau korang perasan la. selepas di hentam teruk di fb oleh 'kakak' di atas, maka aku selaku adik bongsu (sebab aku lahir bulan 10) maka kena menurut perintah mereka. kalau tak, dorang takmau belanja makan sebab dah popularkan dorang dekat blog. huahuahuahua! :D

0 biji dragon ball:

Post a Comment