Monday, December 13, 2010

Astana Kak Nitaaaa!



Assalamualaikum...


tiba - tiba hari nie nak jadi joyah pulak. HAHA.. btw, semalam masa lepak depan tv sorang - sorang sebab family pergi melaka, tue la sape suruh tak ikot. sobsob.. aku geledah la semua rancangan dekat astro tue. sekali bukak ria, ada rancangan ASTANA. aku tak taw pun ada rancangan nie, yelaaa, aku lagi prefer intenet dari TV nie. boleh kira dengan jari berapa kali je aku tengok tv dalam seminggu. sedih betul kan.. iskisk.. ha, sambung balik. ASTANA nie pasal selongkar rumah selebriti dengan orang kaya. masa aku tengok tue, Kak Nitaaaaa *sebut gaya anita sarawak* tengah selongkar kereta owner rumah nie.

 masa aku bukak tue, jam dah pukul 7.50malam, dah terlambat. habis cerita pukul 8malam. Masa nie Kak Nitaaa *gaya anita sarawak lagi* tengah geledah kereta owner rumah. perghhhh!!! kereta dia wa cakap lu, gile banyak duit boleh beli kereta cengitu! haha.. dia ada Bentley (RM1M oky!), then dia ada satria yang dia beli dengan harga RM20K je then dia modified total sampai RM200K !!! tapi seriously smart gileeee kot satria dia. aku tengok pun macam, waaaa!! hebat gileee.. smart, serius! tak taw nak describe macam mana. dengan padanan warna dia lagi. haishhh, kaya la senang cerita. HAHA.. owhh, tak silap dia ada Ferrari. fuhh fuhh!

aku bukan jenis yang modified nie semua, kalau ada kereta yang modified then tak jadi, memang nak bantai gelak je tengok. so better je stay dengan apa yang ada. tapi dia modified, fulamaaaak, wa cakap lu, tabik spring toing toing wa dekat dia. HAHA.. lebih kurang macam dalam fast furious la. kereta dalam tue kan chantek, smart semua kan. speechless la senang cerita wa tengok satria je. kalau Evo kew, wa tak kesah sangat la sebab dia memang nak semula jadi smart kan, nie satria, haishhh.. hahaha!

then, taw sape owner rumah? Mydin punya owner! dahla aku suka beli barang dapur dekat Mydin, kiranya aku la salah satu penyebab dia boleh beli ferrari tue! hahaha.. perasan! uweekk~


check it out kalau nak taw dengan lebih lanjut




*jumpa X1. phewitt~!!*

0 biji dragon ball:

Post a Comment