Sunday, November 28, 2010

Yusry's engagement day


Venue : Felda Serting Hilir 5, Jempol, N9


xtuallykan, aku tak taw nak masuk kan gambar yang mane sebabnya banyak sangat. around 200++. so nak pendekkan entry, aku masukkan gambar mane yang patut je la ehh. kat FB dah masuk, siapa yang ada FB aku tue, tengokla. :D

wait wait, before scroll tue, aku nak sampaikan pesan awal - awal. nie mybe entry paling banyak gambar. so nak tunggu semua gambar loading, better korang pegi buat milo ais dulu untuk aku. ehh silap silap, tuk korang. :P











LOVE. ♥

















hantaran belah perempuan




Hantaran belah lelaki








pak cik nie kelakar. tengok tue, dia sempat senyum kat aku. ehh? HAHA..











hey abang botak ! tugas kita samee.. ^_^














bulatnya mata sayanggg.. :D








yeay ! 1st gambar. :P





menantu & mentua








 atikah, amirul.




My sugar daddy.
tak payah cari pakwe yang kaya, yang boleh bagi duet setiap kali jumpa. yang boleh belanja setiap kali dating. kang dah kawen kang, nak mintak 10hengget pun berkira. huh !
Owhh, nak mintak jaguar dekat dia pun boleh. haha!




My sugar mummy.
ada kew? haha.. kalau rasa malas nak pegi beli makanan bila sampai segamat nanti, bgtw je dekat dia, mesti dia bungkuskan makanan. :P  ♥





ehh gambar aku la. HAHA.. 



iklan kejap. :B










okay selesai sudah tugas tangkap gambar hari nie. dah jom balik gombak..




0 biji dragon ball:

Post a Comment