Tuesday, November 30, 2010

MAHA 2010 part 1


dari pagi sampai ke petang tadi, aku pegi MAHA. ramai gileeee okay! keluar rumah pukul 9pg, pun jem jugak. rajinkan aku pegi MAHA. haha.. family aku jenis yang support apa yang G buat. ececehh.. MAHA la, MIHAS la, ape lagi, semua aku pegi. PC FAIR, lagi excited aku nak pegi. heee.. sebab licence anti-virus tinggal 15 hari je lagi. kena beli yang baru. epppp,, masuk bab laen pulak. di sebabkan MAHA banyak gilee bahagian, so aku divide kepada dua la ehh..




Park kereta then naek jentera comel ini ke tempat MAHA. 




Ramai gileee weyh.. 








Orchid la! :D

















aku rasa nak gelak guling - guling je lepas baca benda nie. HAHA!
eppp, pemalas ye orkid niee. :D








RM680 untuk size nie je? gilee!





ehh ehh, ada budak sekolah? Bukan tengah school holiday ke sekarang?? mushkil..




the giant. HAHA..




bau dia.. semerbak! HAHA.. masuk masuk je, dah bau durian. memang masa tue rasa nak makan durian ! nak makan durian ! tp lempuk je ada. lempuk tue ape eh? waaa, nak durian ! :|





lintah untuk kecantikan. eeuwww!! :P










okay jom, aku bawak round - round satu Malaysia. :P



MELAKA






masuk melaka macam takde ape. ada macam - macam tapi semua yang dah biasa aku tengok takdela sangat gambarnya kecuali penyu itu sahaja. :B







NEGERI SEMBILAN








btw, serius ke kalau kawen dekat negeri sembilan kena pakai baju nie? negeri sembilan banyak orang minang kalau tak silap (maaf kalau silap) dan memang tradisi minang ehh pakai yang dekat atas kepala pengantin perempuan tue? tak berat ke? waa!! mau gugur rambut kalau kena pakai tue. O.o





tempat menarik dekat negeri sembilan. 
yang penah aku pegi pun, tak banyak, 2,3 je pun..




amboi apit.. nak kawen dengan orang negeri sembilan ka? :O




PERLIS








anggur perlis









KELANTAN







Kelantan ada budu dan ini..






HAHA..





just joke. heee.. baru berapa negeri eh? esok Insya Allah lagi banyak. sekarang penat gilee, nak masukkan banyak banyak pun takde mood. so sambung esok je la ehh.. :]

aku rasa, baju negeri sembilan sangat chantek okay! sangat. tradisional gilee. dan agak ketinggalan zaman pula aku rasa bila aku baru taw dekat perlis ada anggur. hee.. owhh ye, melaka maju tahun 2010. so tahun nie melaka di iktiraf negeri maju. tahniah.. dan...


bubye! ZzZzZZzz..


2 comments:

  1. buntut ko balik sbb aku pegi ngan family la syg.. haha

    atiq, aku jmpe signboard kg dato' abu bakar baginda! excited aku. aku dh taw dh cmne nk g umh ko klo drive. heee.. :D

    ReplyDelete