Wednesday, November 3, 2010

Cerita mummy yang tak takot





Haloha semua ! :) tadi aku keluar pergi TS. dengan liyana. berjimba la, apa lagi. kahkah.. tengah final nie boleh keluar berjimba pulak. ahaks. Gap 11 hari wahai kawan - kawan, berseronokla dulu. jangan sedih pulak ya masa results keluar. Ya Allah, minta di jauhkan. amin.. Ingat tadi nak tonton HISS dengan LIFE AS WE KNOW IT  tapi.. tak tawla kenapa dekat TS tue takde. nak kata cerita tue dah lama keluar, bukan baru lagi ke. yang HISSS tue yang aku tak puas hati tue. bukan 28Oct ke? dekat tv kata 28Oct tapi tak tawla sebab aku tak pakai specs masa tue. <------- gilee teruk rabun budak nie sampai tengok tv kena pakai specs. Yes i'am. 


Entah kenapa, mood sekarang nak tengok cerita - cerita seram je. Cerita HISSS tue la. HISSS tue cerita pasal ular makan manusia kot. Aku pun tak sure. So decidela nak tengok mummy nie ha. Aku ingatkan cerita mummy nie jenis yang mummy tue hidup balik lepas tue cekik manusia. Kira ada darah - darah la. Sekali kau, darah pun takde. Air mata yang ada. Haha. Bukan sebab sedih tapi sebab kelakar sangat cerita dia ! kahkahkah.. Yang paling kelakar masa mummy tue hidup balik, pandai pula dia tutup balik pintu almari tue beserta dengan ucapan terima kasih. Haha.. korang tak paham nie.. Pergi tengok eh, baru korang paham apa yang aku cakap. Hikhik.. 


For those yang minat cerita - cerita seram nie, kira nie bukan movie seram yang terbaek la. Sebab dia tak banyak tonjolkan pasal mummy tue pun. lebih kepada kelakar. Tapi kalau bagi aku yang penakut nie, nie kira cerita seram + kelakar yang terbaek la ! Haha.. Serius weyh, bessst sangat. Kira aku bagi 8 bintang la over 10. :D Meh, aku dah sediakan trailer dia. Korang tengok la. Habis final nanti leh tengok dekat wayang. Tapi aku mushkil la, dia kata keluar 4Nov tapi aku tengok 3Nov. Haha.. layan je la ~



video


Nie sinopsis yang aku google : Filem "ADELE: Rise Of The Mummy" mengisahkan tentang bagaimana seorang wartawan muda bernama Adele Blanc-Sec dibawa untuk merentasi sejarah terulung kewujudan mumia pelbagai bentuk dan saiz. Berlatarbelakangkan zaman sebelum Perang Dunia Pertama, di kota Perancis, suatu perkara aneh telah berlaku apabila sebiji telur dinosor jenis pterodactyl yang berusia 136 juta tahun menetas dengan tiba-tiba.










----------------------------------------------------------------------------


I GOT THIS FROM ...






SITI NURLIYANA SHAARI !


Haha.. ambil kau, huruf besar. kihkih.. tengs darl ! ♥ ♥
:)

0 biji dragon ball:

Post a Comment