Sunday, October 17, 2010

Konsert Maher Zain

kalau korang ada baca entry ini, mesti korang tahu kan sedihnya la.. huhu. masa tue la datang mimpi bukan - bukan, Maher Zain datang dalam mimpi la, bercerita kat semua bapak sedih tak dapat pegi konsert Maher Zain. ehh serius la, tanye mereka yang terpaksa tadah telinga dengar cerita aku yang asyik dok cerita kecewa habis tak dapat pergi konsert tue. last - last, dorang tanya, siapa Maher Zain? sengal betol. sama macam aku cerita pasal Hlovate. hee.. so nak tak nak, kenala redha kan. Masa kat kelas HR - Human Resources, boleh pulak main toki - toki version mulut punya dengan alin sedangkan tue kelas terakhir tue. <----- nampak sangat budak nie tak bagi perhatian masa belajar. kahkah..




" miraaaa.. aku pergi Konsert Maher Zain "


" serius?! mane kau dapat tiket weyh? "


" aku duduk kat luar stadium je. HAHA. "


" Sioot. haha. okayla, aku pun datang duduk luat stadium je. janji dengar suara dia. "


" okay, deal ! "


" deal ! :) "




Bila cerita dekat ayah, ayah kata takde rezeki so redha je la kan. Maka jalani la kehidupan student as usual kat Segamat tanpa memikirkan pasal konsert tue lagi ( sedangkan setiap malam kat hp dengar lagu dia before tido ). Kira macam dah ignore habisla pasal konsert dia masa tue. tapi.. haha. Zul pulak boleh bagi harapan besar balik kat aku. haha. dia leh offer aku satu tiket Maher Zain. Masa baca komen dia kat Millat masa tue, sumpah hapy weyh ! aku boleh terbayang muka comel Maher Zain kalau aku dapat jumpa eye to eye. cehh, melampau eye to eye. haha. 


dah kau jumpa peluang depan mata kan, takkan kau nak wat dunno je kan, dahla masa tue aku busy dengan test + asignment + quiz + ekspo lagi. so sempat baca komen Zul je. Lepas baca komen Zul tue, punyala jahat aku nie, boleh hantar message kat alin bagitaw 


" Alin, kalau aku ada tiket Maher Zain, kau panas tak? " 


siap bagi animation gelak firaun lagi kat alin. haha. alin terus call masa tue. merayu kat aku. haha. Maka, aku suruh liyana message Zul. Dah dia yang ada no tel Zul so dia je la jadi middle woman. haha. Liyana kata ada 1 tiket je. Call ayah, ayah kata kalau ada 2 tiket takpe boleh pergi sebab takkan nak pegi sorang - sorang kan. then aku bagi alin tiket tue. dahla alin dapat 2 tiket ! ciss !! menyesal tak pegi.. hikhik.. its okay, bukan rezeki aku. dan alin tag gambar nie kat aku










aku pun tumpang gembiraa.. :)))



*btw zul, serius terima kasih kat kau. even aku tak dapat pegi, aku ada kawan yang dapat pegi konsert tue. hee.. taklah rasa terkilan sangat. tengs a lot la dude !*


0 biji dragon ball:

Post a Comment