Saturday, October 16, 2010

Hey ! Soul Sister



JERIT KUAT - KUAT PLSS



HAPYY BESDAAAAYYY ILAAAAAA !! ♥ ♥
*sori lambat post*




to my hunny buddy sugar pop, haha, hapy belated besday. dah 20 tahun kan. dah baso panjang. dah pandai jaga diri. dah matang, dah semuala. aku doakan yang terbaik untuk hidup kau. tengs sebab selalu ada masa aku sedih, masa aku gembira. tengs sudi layan call aku bila aku memerlukan seseorang untuk bercerita. tengs sebab kita dah kawan selama 7 tahun tanpa ada masalah dan sentiasa berdoa agar jangka masa itu semakin bertambah.


aku dah selongkar dah external aku. aku geledah semua gambar masa sekolah. banyak gambar yang busuk - busuk. haha. tak payah nak share la. kita je taw gambar busuk - busuk tue. aku choose the best je. dan, here.. aku tak perlu nak cakap sebab kau tahu aku sentiasa sayang kau. 2hb 10 akan sentiasa di ingati. forever and always.























I LOVEEEEEE YOUUU. ! ! !


0 biji dragon ball:

Post a Comment