Saturday, July 24, 2010

mari bertumbuk. dushh !

kakak, ayah panggil makan satay. dari depan laptop terus lompat pegi depan tuk makan satay. sedangkan dia dah makan dekan 10 cucuk tadi. kat depan, syok je tengok apit lending baring depan tv sambil tak pakai baju, aircond yang sejuk berlumba lumba masuk kat ruang ketiak dia. sambil goyang kaki tengok astro ceria. dan aku apa lagi, teros terkam apit yang tengah lending.





  " kakak !!! sakit la ". 






HAHA. peduli ape. nie la masa nak manja manja dengan adik. dah balik johor nak manja dengan sape pulakkan. then apit balas balik.sekali dia tumbuk, sakit woo.. gile ! tangan lelaki gagah perkasa. HAHA. tue tak ajak aniq wrestling lagi. heeee. maka, setiap yang berlaku kena ada pembalasan. balas balik. yeayy ! pastue apit kata,






" kite wrestling nak tak kak? apit nak jadi johnshina. "





 (?) sape johnshina.





" kakak nak jadi ape? "





 adoii.. aku mane taw nama nama yang maen wrestling nie. bantai je la. 





" kakak nak jadi KAKA. "





 dari dapur dengar aniq jerit 





" woii, tue bola sepak la bongok " 






HAHA. mane aku nak taw nama orang yang wrestling nie. then apit suruh jadi ape ntah. maka jadila 5 minit. lepas puas bertumbuk dengan ayah dan mama langsung tak kata ape anak perempuan bertumbuk kat ruang tamu, terus masuk bilik sebab apit nak panjangkan "sesi " bertumbuk tue lagi. tak boleh. mau lebam badan kalau dengan dia. aktiviti macam nie la yang membuatkan rasa berat hati nak balik johor besok. :|




0 biji dragon ball:

Post a Comment