Saturday, July 17, 2010

bebas. freedom. :)


mama, ayah

....



nak balik

....



:(




rindu kat korang weyh ----> siblingz.




hey ! dah takde zina hati dah. serius ! sejak sem 2, akhirnya sem 5 nie, barula aku boleh ngaku kaw sebagai kawan. alhamdulillah.. berjaya ! hoho. 




ye, kita kawan. :)  even kawan kawan sekeliling tak caye aku leh lupakan kaw cengitu je. aku pun tak caye weyh. HAHA. wat to do, may be DIA yang banyak bantu. dah banyak dosa aku tanggung dengan zina hati. baek aku lupakan terus. rite? 





meh, batin menjerit :



aku gumbira sangaaaatt aku dah leh anggap kaw kawan !



macih, alhamdulillah..



:)








hello kaw ! kena masuk kelas civik macam mane nak hormat senior. 

0 biji dragon ball:

Post a Comment